Derfor elsker vi Jabra Biz 2300 Duo / Mono
Et headset, der er bygget til at holde
Jabra Biz 2300 er bygget til at overleve i et højtydende kontaktcenter, hvilket betyder færre udskiftninger af headsets og færre driftsstop for dig og dit team samt lavere samlede ejeromkostninger.
Komfort hele dagen for agenter
Det ekstremt lette og diskrete design sikrer mindre udmatning af agenter og mere produktive opkald.
Lyd i verdensklasse
Naturtro samtaler og højere kundetilfredshed kræver både god støjreducerende lyd i agentens ører og en støjreducerende mikrofon, der også eliminerer pustelyde. Jabra Biz 2300 har begge dele.
Mikrofon med reduktion af pustelyde
Når mikrofonen er tæt på brugerens mund, er der risiko for åndedrætsstøj. For at reducere dette er mikrofonen designet aerodynamisk og med mange små huller i stedet for ét større hul. Derudover er der skum på indersiden af mikrofonen. Samlet set reducerer det indtrængning af luftstød til mikrofonen, hvilket optimerer opkaldskvaliteten.
Specialdesignet til kontaktcenteret
Jabras Biz 2300 er designet til at fungere direkte fra kassen sammen med førende bordtelefoner og softphone- og kontaktcenterteknologier – og sikre krystalklare og stressfri kundeinteraktioner.